Betalingsvoorwaarden

Betalingsvoorwaarden PickupBox

Laatste Versie: Februari 2019

Lees deze Betalingsvoorwaarden aandachtig door, ze bevatten belangrijke informatie over uw rechten, aansprakelijkheid en verplichtingen.

  • Voor het afleveren of retour bezorgen van uw PickupBox(en) dienen alle (aan)betalingen en facturen te zijn voldaan. Als er nog facturen open staan, zal de opdracht om bezorgen automatisch uit ons systeem gehaald worden.
  • Voor het geven van een opdracht voor het afleveren of retour brengen van uw PickupBox dienen alle (aan)betalingen en facturen minimaal 7 dagen voor de uitvoerdatum voldaan te zijn.
  • Bij het reserveren wordt een aanbetaling gevraagd.
  • Als het moment van reserveren en leveren binnen 7 dagen van elkaar gedateerd zijn, factureren we het totaalbedrag van de minimale opslagperiode vooruit.
  • Bij het geven van een opdracht voor het retour brengen van uw PickupBox (en) ontvangt u een eindfactuur. Extra kosten kunnen in rekening gebracht worden, indien het opgegeven adres voor het retour brengen afwijkt van het adres waarop PickupBox heeft geleverd.
  • In het geval er niet tijdig wordt voldaan aan de betalingsverplichting door de huurder, zal PickupBox de opdracht niet uitvoeren.
  • Betalingen kunnen uitsluitend via de door PickupBox verstuurde IDEAL-betaallink worden voldaan. Betalingen kunnen niet rechtstreeks per bank aan PickupBox worden overgemaakt. Deze kunnen niet verwerkt worden.
  • PickupBox accepteert geen cash of credit card betalingen.