Alles over Bezorgen en Ontzorgen

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Je kan dit eenvoudig doen door tenminste 48 uur voor de dag van levering ons even te bellen 088-7899000 of te mailen: info@pickupbox.nl. Doe het wel op tijd. Als het moment van annuleren binnen 48 uur van de reserveringsdatum valt, brengen wij € 100,- annuleringskosten in rekening.

Ik heb nog geen idee hoe lang ik mijn inboedel wil opslaan. Wat moet ik doen?

We adviseren je in dit geval een periode van 6 maanden te reserveren. We reserveren dan een plaats voor je en wachten rustig af totdat je de retourdatum aan ons doorgeeft. Je rekent nooit meer af dan de tijd dat we je inboedel in opslag hebben gehad. Op deze pagina leggen we uit hoe dat werkt!

Kan ik de opslagperiode verlengen?

Uiteraard kan dat. Staat jouw huisraad al in opslag en wil je de opslagperiode verlengen? Je hoeft dan niets te doen. We verlengen dan de opslagperiode met telkens een maand en de prijs gaat zelfs elke maand verder omlaag. De opslagperiode eindigt automatisch op de datum dat we je je waardevolle spullen terug hebben bezorgd.

Kan ik PickupBoxen verspreiden over verschillende dagen?

Jazeker, dat doe je eenvoudig door meerdere reserveringen te maken. Stel je hebt vijf PickupBoxen nodig, maar je wilt drie PickupBoxen op donderdag en twee op dinsdag. Je maakt dan eenvoudig twee aparte reserveringen.

Hoeveel tijd van te voren moet ik een PickupBox retour vragen?

Het retour bezorgen van PickupBoxen gaat op basis van beschikbaarheid. Wij raden je aan om minimaal 7 werkdagen van te voren een verzoek tot retour bezorgen te doen via je eigen PickupBox-account. Als een datum niet meer aan te klikken is, dan zijn het maximaal aantal opdrachten voor die dag bereikt. Kies snel een andere beschikbare datum.

Hoe kan ik reserveren?

Via deze website kun je direct reserveren. Tijdens de reservering krijg je accuraat advies over het aantal boxen en de volledige prijs. 

Hoe lang van te voren moet ik PickupBox(en) aanvragen?

Dat kan in principe nog 48 uur van te voren. Echter het (retour) brengen van PickupBoxen gaat op basis van beschikbaarheid. Als een datum niet meer aan te klikken is, dan zijn we volgeboekt. Kies dan snel een andere beschikbare datum.

Zijn meerdere opslagboxen op één adres mogelijk?

Het is zeker mogelijk om meerdere PickupBoxen bij je thuis te bezorgen. Bereken hier eenvoudig het exacte aantal PickupBoxen dat je nodig hebt. Een gezin met 2 volwassenen en 2 kinderen heeft gemiddeld 4 PickupBoxen nodig.

Kan ik PickupBox op mijn adres laten bezorgen?

Jazeker, alleen op de waddeneilanden kunnen we PickupBox(en) helaas nog niet aanbieden.